ENRIC LLINARES

Entrenador Personal Barcelona, Personal Trainer Barcelona, Gimnasios Barcelona, Clases Patinaje Barcelona, Enric Llinares

Director del ENRIC TEAM

 

Opiniones Clientes debajo del todo

 

Licenciado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte (INEFC)
Especialidad: Rendimiento

Colegiado por el COPLEFC
Colegio de Licenciados en Educación Física

Entrenador Nacional de Gimnasia Artística Masculina
Fed. Española y Fed.Catalana de Gimnasia

Entrenador de Patinaje en línea
Federación Catalana de Patinaje

Socorrista Internacional
International Life Saving Federation, Federación Española y Federación Catalana de Salvamento y Socorrismo

Idiomas: Inglés, Castellano y Catalán   

 

Cuando me licencié en Ciencias de la Actividad Física y empecé a trabajar como Entrenador Personal en Barcelona, me sorprendió la motivación, constancia y facilidad que tienen muchas personas a la hora de conseguir sus objetivos cuando son guiadas por un profesional. Esto me llenó de fuerza para seguir con mi trabajo.


Ahora, desde la distancia, puedo decir que elegí bien el camino, elegí bien ser Entrenador Personal, pues el contacto diario con mis clientes, motivándoles, enseñándoles y ayudándoles a que alcancen sus objetivos, no ha hecho más que retroalimentar mis ganas de seguir trabajando en el mundo del rendimiento y de la actividad física y la salud, ya sea orientando en el entrenamiento personal, en la alimentación, en la higiene postural o como a simple guía.


Mi objetivo como a entrenador personal es claro: mejorar el rendimiento y la calidad de vida de mis clientes utilizando todos los conocimientos y herramientas posibles y a la vez mejorar como entrenador personal y sobretodo como persona.


El ENRIC TEAM es un equipo de entrenadores personales en Barcelona el cual dirijo, resultado de la ilusión de querer crecer para poder entrenar a más personas, ayudado de un equipo de profesionales del deporte y de la salud escogidos minuciosamente y, a mi parecer, excelentes.


Artículos Enric Llinares

Opiniones Clientes Enric Llinares

Comentarios: 120
  • #120

    Marc R. (sábado, 06 mayo 2017 16:21)

    Recomanable 100%. El primer cop que he tingut un entrenador personal i mai millor dit, es personal. Ha aconseguit que assolis la fita que em vaig marcar amb entrenaments personalitzats i fets a mida segons la meva manera de fer les coses. Gran persona!
    Segueix per aquest camí!
    Salut!

  • #119

    Noemí Anido (sábado, 11 marzo 2017 08:38)

    He començat classes de patinatge amb el David. Quan vaig contactar l'ENRICTEAM, l'Enric de seguida em va informar de tot, ha sigut i és súper amable, interessant-se en com van les classes i animant-me! Merci per tot!

  • #118

    Roberto Blasi (martes, 07 febrero 2017 13:31)

    Conozco a Enric desde hace muchos años y lo recomiendo pues su trabajo en fiable y de gran calidad. Busca soluciones y se adapta a cada caso. Un gran profesional.

  • #117

    Sandra F. (jueves, 15 septiembre 2016 16:17)

    Estoy entrenando con David Dominguez gracias a Enric Team, y sólo puedo decir maravillas, tanto de Enric como director como de David como entrenador, desde el principio se han preocupado de estar pendientes de mi y de mi pareja todo el tiempo, diseñando un plan de entrenamiento adecuado a nuestro estado físico y aspiraciones y modificándolo cuando es necesario, y siempre preguntando y preocupados por el desarrollo de nuestra actividad, así que lo recomiendo 100%.

  • #116

    Marta F. (jueves, 15 septiembre 2016 15:49)

    Tras leer muchas de las opiniones en la web de Enric Team me decidí a contactar con él y su equipo. Todo a sido muy fácil! Han contestado rápido a todas mis dudas y pude empezar a entrenar con David. Estoy muy contenta, ha diseñado un plan de entrenamiento y valorando mi estado físico para poder alcanzar mis objetivos! 100% recomendable

  • #115

    Diana R. (jueves, 15 septiembre 2016 15:36)

    Equipo totalmente recomendable, personalmente he entrenado con David Domínguez y lo recomiendo 100%, gran profesional, atento y se le ve implicado en la tarea de que alcances tus objetivos. A Enric no lo conozco en persona, pero por las veces que hemos hablado se le ve una persona profesional, cercana y que presta su ayuda en cualquier momento, buen feedback.

  • #114

    Carles Gassio (martes, 02 agosto 2016 18:53)

    La verdad es que en 3 horas (reparaciones variad de patines aparte) ya patino MUCHO mejor que Enric.....
    No en serio, hace las cosas faciles, amenas y la verdad es que terminas la clase pudiendo defenderte decentemente patinando. Y eso me parecía casi imposible

  • #113

    Aleksandar (jueves, 16 junio 2016 00:06)

    Hola chicos,

    si queréis aprender y tener un perfesional a lado pues la solución es una
    CLUB ENRIC TEAM - ENTRENADOR PERSONAL BARCELONA !!!!

    Os aseguro que en 1h.emezé a moverme y estoy soñando que venga la siguiente clase.

    Vamoooooooos a patinar !!!

  • #112

    Alexis C. (sábado, 23 abril 2016 15:31)

    Llevo un mes aproximadamente de entreno con Enric. Es la primera vez que hago personal tranning y como todo lo que no conoces te da miedo al principio. Con Enric todo se está haciendo súper fácil. A parte de ser súper majo y súper atento, es divertido y sobretodo muy profesional. Te sientes en seguida cómodo con el. Sabe sacar el máximo partido de ti dentro de las limitaciones que puedas tener y te anima a que las intentes superar en cada sesión. Al final de cada entreno sientes que has subido un "escalón" más en dirección a tus objetivos y la satisfacción es incuestionable. Súper recomendable!

  • #111

    David i Tonyi (lunes, 21 marzo 2016 19:38)

    Enric es un CRACK en mayusculas.
    Siempre aporta. Nosotros le conocimos por el patinaje y os aseguro que acertamos de pleno.
    Excelente profesional y mejor persona. Lastima no poder compartir mas tiempo con él. Pone en practica como nadie conocimiento y aprendizaje.
    Satisfaccion garantizada !!

  • #110

    Susana P. (viernes, 04 marzo 2016 14:45)

    Ya hace un año y pico que entreno con Enric y puedo decir que es un gran profesional y que he conseguido grandes logros desde que inicie entreno con él.

    Y como persona, decir que tiene un buen sentido del humor, es muy amable y tolerante y por supuesto supermotivador. En definitiva un 10 como profesional y como persona. Y podria atreverme a decir un amigo tambien.

    Muchas gracias Enric por todo. Un fuerte abrazo

  • #109

    Josep M. Silera (martes, 23 febrero 2016 07:29)

    Grandioso. Es muy buen profesional y os aseguro que cuesta encontrar gente de este calibre. Entiende tus necesidades y problemas deportivos para aplicarlo de manera eficiente. Me rindo a su método para darle continuidad a mi entreno. Grande

  • #108

    Tomás Domínguez (lunes, 18 enero 2016 08:27)

    Enric es un gran profesional que se preocupa por ofrecer un producto de calidad para que puedas llegar a los objetivos planteados. Metódico, disciplinado y con profundos conocimientos sobre el deporte. Todo esto no deja de lado ni mucho menos la paciencia y la gran humanidad de Enric y su equipo.

    Estoy contento y orgulloso de poder entrenar con grandes personas.

  • #107

    Eli Q. (viernes, 15 enero 2016 13:13)

    Siempre había querido patinar, de esa forma que parece que estas flotando, había intentado hacerlo con clases grupales, videos y todo lo que se pueda imaginar y no lograba sentirme a gusto sobre los patines, al fin me decidí por un entrenador personal después de leer los comentarios sobre Enric. Ayer fue mi primera clase, estoy super motivada y feliz, he flotado al fin :D
    Os lo recomiendo, así es como puedo resumir mi experiencia:
    - Te lo pasas muy bien y lo mejor es que aprendes mientras tanto.
    - A parte de los conocimientos técnicos, lo mejor es que sabe transmitirlos de una forma sencilla para que puedas interiorizarlos, te da las herramientas que necesitas.
    - Tiene mucha paciencia y es muy positivo.
    No puedo esperar para la próxima clase!!!
    Gracias Enric!!!

  • #106

    Josep Rossell (miércoles, 30 diciembre 2015 15:25)

    Fa alguns mesos que sóc a les seves mans per a millorar el meu rendiment al correr i aconseguir el repte de participar en una marató. Molts content de l'experiència, el seguiment que fa l'Enric t'obliga a no rendir-te i els seus consells t'ajuden a millorar.

  • #105

    Marc Cornet (martes, 29 diciembre 2015 15:30)

    Además de destacar por su indudable capacidad profesional, Enric suma a ésta una gran gestión personal. Es un entrenador que sabe entender perfectamente las necesidades de la persona a la cual entrena. Es un dinamizador nato, haciendo que las sesiones de entrenamiento nunca sean aburridas. Bien al contrario. Todo esto le sitúa entre los mejores profesionales del sector en la ciudad de Barcelona. Un éxito asegurado.

  • #104

    Sergi Capó (martes, 29 diciembre 2015 11:35)

    L'Enric va aconseguir des del primer moment que el tracte fos molt personal i agradable. Inclús sense haver fet cap sessió em va aconsellar sobre una lesió i sobre escollir un pulsòmetre, entre altres. Molt recomanable!

  • #103

    Juana M. (martes, 29 diciembre 2015 11:29)

    Enric es un entrenador con mucha experiencia y don de gentes. Sabe adaptarse a cualquier necesidad y situación. Tiene la capacidad de adaptar el entrenamiento a tus retos particulares e incluso a como te sientas ese día. Valoro el trato personal y a la vez que su profesionalidad. Sigo contenta después de 7 años, eso ya, es decir mucho.

  • #102

    Daniel Guimarans (martes, 29 diciembre 2015 11:23)

    Conec a L'Enric des de fa molts anys i sempre ha estat capaç de transmetre'm la seva passió per l'esport i motivar-me per aconseguir els meus objectius. És un gran professional amb un profund coneixement del cos i com exercitar-lo. L'Enric és una persona de tracte molt agradable i en qui es pot confiar, valors que el situen més enllà d'un simple entrenador personal.

  • #101

    Anna Collell (martes, 29 diciembre 2015 11:05)

    En qualsevol esport és important poder comptar amb una persona que t'orienti, t'escolti i t'ajudi a millorar. L'Enric en això és el millor, i a més, ho fa amb un excel·lent tracte i molt bona predisposició. Els seus consells són molt útils durant la classe, i sobretot després, perquè sap observar i treure el millor de cada persona. 100% recomanable!!

  • #100

    Patxi i Teresa (martes, 29 diciembre 2015 10:16)

    Fa més de dos anys que vam contactar amb n'Enric per fer entrenaments personalitzats. Va ser una gran sort. Ens va dirigir cap a en David Domínguez, qui forma part de l'equip d'entrenadors i n'estem molt contents!. A més, n'Enric organitza sortides i activitats de forma periòdica i això crea un gran clima d'equip. El tracte amb n'Enric és excel·lent, sempre alegre, amable, positiu. Estem encantats de formar part de l'Enric Team. Gràcies Enric!

  • #99

    Ana Maria Pozo (martes, 29 diciembre 2015 10:00)

    El trato del equipo es maravilloso. Son unos grandes profesionales. Yo estoy encantada con ellos! Mil gracias por todo!

  • #98

    Albert Piquer (martes, 29 diciembre 2015 09:40)

    Enric, estupendo profesional y mejor persona. Gracias a sus sabios consejos he mejorado muchísimo. Se preocupa y te escucha, se adapta a tus necesidades 100%.

  • #97

    Neus (domingo, 09 agosto 2015 20:07)

    Aviat fara 1 any que vaig contactar amb Enric, m'agrada paracticar tota mena d'esports, d'aigua (buceig, vela) com muntanya, (treking, esqui muntanya)...Havia perdut la forma física però si habia guanyat uns quilos de més...
    Vam començar a rodar..., aprendre a respirar millor..., a tornar enfortir cames..., i de seguida ja pujavem i baixavem per corriols de Collserola. I de tant en tant m'apunto a carreres de ciutat i de muntanya.
    Em vaig animar a tornar a patinar, i alguns dies hem anat al rocodrom per pujar preses..., el cas es no estar quiets, que tot ajuda a millorar el cos i l'estat d'ànim. Gràcies per entendre el que necessitava.
    P.D., Era començo a engrescar al meu marit a que ens acompanyi.

  • #96

    Mariola (miércoles, 29 julio 2015 18:06)

    Tot just he tingut dues sessions amb l,Enric i m,ha assessorat molt bé: instrucccions senzilles i clares, els exercicis exigents i alhora assumibles i adaptats a diferents entorns i necessitats. Una sort haver-lo conegut. Gràcies Enric!

  • #95

    jose diaz (martes, 10 marzo 2015 23:09)

    hace unos 3 años que practico las carreras por montaña, el tiempo que llevo entrenando con Enric...he completado unos cuantos ultra-trails entre ellos algunos de mas de 100 km y míticos como el CCC del montblanc y grand trail de templiers entre otros, todo gracias a la preparación con Enric, combinando entrenos de calidad y potencia con tiradas largas y voluminosas todo ello combinado con el dia a dia....trabajo,familia etc...sin su ayuda seria imposible...Moltes Gracies Enric y a disfrutar de estas cursas y entrenos en un entorno tan bonito

  • #94

    Carlos (martes, 17 febrero 2015 11:47)

    Hace alrededor de 4 meses contacté con Enric tras un desastre de cursa que no pude ni acabar. Fue ponerme en contacto con él y animarme al momento, es un gran profesional que sabe lo que necesitas en cada momento y que hace unos entrenamientos variados y divertidos.
    En 4 meses he pasado de retirarme en una cursa de 10k a acabar el domingo la media maratón de Barcelona, en un tiempo muy bueno para mi nivel.
    Enric todo un profesional recomendable al 100%.
    Gracias por todo!!!

  • #93

    Teresa i Patxi (sábado, 10 enero 2015 16:18)

    Fa un any i mig que vam contactar amb n'Enric per fer entrenaments personalitzats. Va ser una gran sort. Ens va dirigir cap a en David Domínguez, qui forma part de l'equip d'entrenadors i n'estem molt contents! (podeu veure els comentaris sobre ell des d'aquesta pàgina). A més, n'Enric organitza sortides i activitats de forma periòdica i això crea un gran clima d'equip. El tracte amb n'Enric és excel·lent, sempre alegre, amable, positiu. Estem encantats de formar part de l'Enric Team. Gràcies Enric!

  • #92

    Estef y Dorian (lunes, 17 noviembre 2014 20:51)

    Contactamos con Enric justo después de tener a nuestra nenita. Yo tengo dos hernias discales y cogerla en brazos me mataba. Mi mujer tras el embarazo necesitaba recuperar su tono muscular. Llevamos dos meses con Enric y la verdad que estamos muy contentos con los resultados. Mis hernias siguen ahí, pero ahora hay más músculo que las ayude a soportar el peso. Enric es muy humano, aprieta pero no asfixia, y eso se agradece mucho. Además es difícil escaquearse de las sesiones cuando son en tu propia casa :-)

  • #91

    Alberto i Alexandra (lunes, 10 noviembre 2014 13:00)

    Fa al menys un any i mig o escaig que varem fer una classe de patins amb l'Enric, primer de tot, varem prometre una opinió a la web i fins ara no l'hem fet! Ho sento Enric!
    La veritat que varem estar molt a gust fens la classe amb l'Enric, i malgrat en el meu cas tenir un problema amb el patins que duia que no em van permetre progressar com deu mana, dono fe que seguint el consell de l'Enric vaig anar a obtenir uns de nous i aplicant els consells que ens va ensenyar dono fe que em après a desplaçar-nos i patinar sense por.. tot i això ens falta millorar i molt! a veure si enganxem l'agenda de l'Enric menys descarregada i fem alguna que altra classe més. Animo a tothom a contractar els seus serveis.
    Salut!

  • #90

    Mónica L (jueves, 23 octubre 2014)

    Fa temps que t'agradaria posar-te uns patins, pero no t'atreveixes? No ho dubtis, amb L'Enric tot es mes fàcil. Et treu totes les pors i es molt didàctic i pacient. Es el millor per aprendre, i la base que et dona amb només un parell de dies , ja et serveix perquè vegis la teva millora ....moltes gràcies per tot!! Ets un crack!!!

  • #89

    Noelia (martes, 14 octubre 2014 15:44)

    En el mes de septembre vaig quedar amb Enric per una classe de patinatge. Les paraules es queden curtes per explicar la sessió d'aquell dia. A les 11:30 va apreixer del no res puntual y amb el patins posats, van ser 1 hora i mtja aprofitada desde al principi al fi. Enric es atent, et transmet seguretat y sobretot energia. Un cop adquireixi la tactica q em va ensenyar estic segura que tornare a per un altre classe. Gracies ENric

  • #88

    Monica (domingo, 21 septiembre 2014 14:04)

    He tingut a l'Enric d'entrenador personal i és un crack. Mai n'havia tingut cap i és una altra història. Sap perfectament el que necessites, com aconseguir-ho i et motiva perque no baixis la guàrdia.
    Gràcies Enric i espero poder rependre els nostres entrenaments aviat.

  • #87

    Susana (viernes, 19 septiembre 2014 23:01)

    Avui he fet el segon entrenament amb l'Enric, haig de dir que ha sigut una sort trobar-lo, perque no nomes aconseguiré l 'objectiu de tindre un cos mes fort i resistent, si no q a mes corretgiré dolensies posturals que fan dificil acabar el dia amb energia i aixó si que no ho esperaba. Mai havia donat amb un tan bon professional i que consti que he estat apuntada ha algun que altre centre esportiu, pero insisteixo mai m'he trobat un professional fins ara. I a mes es un gran docent, amable, positiu, comunicador........ i podria seguir amb un munt d'adjectius positius pero no em vull allargar mes. En definitiva moltes gràcies Enric per d 'alguna manera apareixe en el meu camí i ensenyar-me a valorar algo tant important com es el còs i mantenir-lo lo mes saludable possible, sapigues que posarè tot de la meva part per ser una gran alumne, per respecte a un gran mestre com ets tu.

    Ens veiem la propera semana :)

  • #86

    Albert (miércoles, 03 septiembre 2014 10:43)

    El lunes hice mi primera clase con Enric. Mi experiencia con el tema patines era bastante mala ya que les havia cogido miedo por falta de seguridad. Pocos minutos despues d'empezar la clase ya me sentia muy seguro encima de ellos. Sabe ensenyar lo que cada uno necessita, y se explica con mucha facilidad. Paso el tiempo volando que estava encima de los patines y cada vez me sentia mas seguro a parte de ir haciendo cosas que no esperava hacer en 1h y media de clase. No dudare en volver a repetir cuando quiera progresar. Si tuviera que poner una nota... Un 10 ;-)
    Gracias Enric!

  • #85

    Cesar (domingo, 24 agosto 2014 19:31)

    Hice mi primera clase con enric la semana pasada (no va a ser la ultima!). Ya sabia algo antes de la sesion, pero gracias a él me di cuenta de que no es lo mismo desplazarse con patines que patinar. Enric disfruta enseñando y eso se nota. Identifica rapidamente lo que necesitas para progresar y te ayuda a aprenderlo con mucha eficacia. A mi me hizo trabajar todos los basicos y ... ahora es cuando realmente empiezo a pasarmelo bien sobre mis patines!!

  • #84

    Cristina (jueves, 05 junio 2014 09:35)

    Patinar era una asignatura que tenía pendiente desde pequeña. Gracias a Enric lo he conseguido!
    Las clases son súper divertidas y siempre te está retando para que vayas un paso más.
    También me está entrenando y en muy pocas sesiones mis abdominales y mis brazos han cambiado. Ahora también tengo más fuerza y resistencia.

  • #83

    Pablo (lunes, 16 diciembre 2013 11:26)

    Hace una semana complete mi primera ultradistancia y gran parte de el exito se lo debo a Enric, que supo exprimir al máximo los entrenamientos incluso cuando no disponia de mucho tiempo. Valoro tambien su motivación, su sencilles y sus consejos sobre nutrición, material y preparación psicológica! Muy Muy Muy recomedable ponerse en manos de este gran profesional!

  • #82

    Anna T (lunes, 02 diciembre 2013 14:21)

    L'Enric és un entrenador personal excepcional, professional, amb grans coneixements, capaç de motivar-te dia a dia per a que ho donis tot de tu, que et porta fins el límit per tal que avancis en cada entrenament, que et dona sempre bons consells per a que et superis i et plantegis nous reptes, que fa la feina amb passió i te l'encomana, i a més a més sempre està de bon humor. Per mi va ser una gran sort trobar a l'Enric!!
    Gràcies per tot belluguet!!

  • #81

    David i Tonyi (sábado, 16 noviembre 2013 00:00)

    Som una parella al voltant dels 50 anys, vam decidir practicar un nou esport que ens permetes fer-ho junts i varem triar apendre a patinar en linea.
    Vam localitzar l´Enric a la web. Portem 2 classes, i tot i el dur primer dia (especialment per la Tonyi) del que ja ens va advertir, estem enganxats.
    Es collonut adonar-se'n que des de el primer moment en que el coneixes l´has encertat.
    Ens encanta quan de sobte es para...es toca la barbeta...i et dona la clau per seguir avançant.
    I et fa creure i avances ¡¡¡
    Un CRACK en majuscules¡¡¡¡¡¡¡¡¡



  • #80

    David Vall (jueves, 14 noviembre 2013 16:23)

    Hi han dies que veus que has fet una cosa que et marca, que et canvia, que et millora.

    Ahir va ser un d' aquests dies, la sessiò que vaig fer amb en Enric no tan sols em va motivar encara més, sinó que vaig aprendre moltíssim sobre moltíssimes coses!

    Quan el vaig localitzar navegant per la web em va costar decidir-me, però sens dubte tots els comentaris que vaig llegir eren tan positius que ara vull aportar el meu gra de sorra i ho recomano totalment, en sortireu plenament satisfets!



  • #79

    Josep Lluís Bisbal (jueves, 14 noviembre 2013 15:58)

    Fantàstic! Vaig fer unes quantes sessions de running amb un company al Juny-Juliol, suant con desesperats. Vam aprendre un munt de coses en molt poc temps, excel·lents consells per millorar i gaudir molt més amb aquest esport. Ens ho vam passar molt bé, tot i el patiment, fent algunes sortides en les que dubtàvem poder arribar al final. Per repetir, sense cap mena de dubte. Molt recomanable!

  • #78

    Pablo (miércoles, 13 noviembre 2013 22:09)

    Mucha suerte tuve ese día que puse en google Entrenador Personal en Barcelona y acabe aqui! Necesitaba prepararme para un desafio importante y Enric no solo me asesoro a distancia, sino que, aun siendo mas dificil, supo motivarme a distancia! Sin duda una experiencia tremenda el poder ser guiado por Enric, quien ha dado con la tecla con buenos entrenamientos y consejos que me han ayudado a evolucionar a pasos agigantados. Ademas de destacar su profesionalidad, he de decir que es una persona que desde el primer contacto, trasmite muy buen rollo y confianza.

  • #77

    Albert B (martes, 06 agosto 2013 10:41)

    Recomano enèrgicament l'Enric, ja que és un crack en la tècnica del running, però sobretot en ajudar i motivar a assumir reptes importants! Amb l'Enric he après moltes coses, la més important, que l'esforç té la seva recompensa, i que encara que no et quedin forces, sempre és pot donar una mica més...

    Moltes gràcies Enric!

  • #76

    Albert (miércoles, 31 julio 2013 09:52)

    Molt recomanable.
    Jo i un amic hem fet unes quantes sessions de running amb l' Enric. És una persona molt competent, amable i simpàtica. Un gran professional que sap fer els entrenaments variats i divertits. Ens ha donat molt bona informació, sense dubte hem tret el màxim profit.
    Merci Enric !!!

  • #75

    Anna (domingo, 14 julio 2013 17:46)

    Crec que l'Enric és un entrenador extraordinari. Amb una única sessió sap treure'n el màxim rendiment. Totalment recomanable, tant pels que volgueu iniciar-vos com pels que busqueu nous reptes.

  • #74

    Josep G (domingo, 26 mayo 2013 18:09)

    Si tens un repte esportiu, sols cal que li diguis a l´Enric. Ell ho fa possible amb una planificació adecuada, profesional i motivadora. Amb la seva ajuda superes els límits que pensaves que tenies. És igual l´edat o l´estat inicial. La millora és sorprenent. Moltes gràcies!!
    39´45"

  • #73

    Pere Fernandez (miércoles, 08 mayo 2013 20:43)

    Entrenar amb l'Enric és una experiència superenriquidora pel teu cos. Tenir consciència i descobrir el que el teu cos et pot donar ha estat una de les descobertes més grans. Aquest tio simpàtic controla molt i et dur a descobrir lo fantàstic que pot arribar a ser el teu cos. Superracomenable!!

  • #72

    Bibian W. (viernes, 22 febrero 2013 12:24)

    Enric is a superb person and a great motivator. I worked with him after giving birth to my second child and I really benefited from his expertise.

  • #71

    Yann (viernes, 22 febrero 2013 11:57)

    L'Enric t'escolta. En cap moment et sents un client, una xifra. És un gran professional que té en compte les teves necessitats i adapta els seus mètodes a les teves circumstàncies. La principal virtut que et dóna és la seguretat: saps que et resoldrà tots els dubtes i et guiarà en el procés que tu necessitis per posar-te en forma, aprendre un esport, millorar uns resultats... Un entrenador personal fantàstic i una gran persona.
    -----
    Enric te escucha. En ningún momento te sientes un cliente, un número. Es un gran profesional que tiene en cuenta tus necesidades y adapta sus métodos a tus circunstancias. La principal virtud que te aporta es la seguridad: sabes que va a resolver todas tus dudas y que te acompañará en el proceso que necesites para ponerte en forma, aprender un deporte, mejorar uns resultados... Un entrenador personal fantástico y una gran persona.
    -----
    Enric is a great listener. With him you'll never feel just a client, a figure. He is an outstanding professional who caters to your needs and adapts his methods to your specificities. His main virtue is he makes you feel safe: you can count on him to solve all of your doubts and to coach you through whatever process you need: getting in fabulous shape, learning a sport, improving your performance... An excellent personal trainer and an inherently good guy.